2013. október 26., szombat

Marie Claire Fashion Show 2013


Hi Everybody how are you? 

So, here am I with news. Now I would talk about my first fashion show. A few weeks ago I went to the Marie Claire Fashion Show in Budapest (Hungary), at the Vam Design Center. That was my first and I admired it so much! I was waiting for this event so much. I really enjoyed it.
 The clothes and the champagne, the lights, the people, the catwalk, the choco bon-bons( ahw it was very delicious, yummy! ) and everything was amazingly lovely. The guess was Gas, Maybelline and the hungarian designers like Zoe Phobic, Zigi, Dora Abodi, Dori Tomcsanyi, Nubu, The Four-  I was interested in the hungarian designers clothes. And a most important information is the show was very cheaper, so If you want to go to the fashion shows, and youre not a millionare, or one of the elite people, this show is born to yourself! Let´s see the photos about this special night, and enjoy!

Hello Mindenki, hogy vagytok?

Újra jelentkezek hosszú idő után és egyből bele is csapok a lecsóba. 
Nem szeretettem volna holmi érdemtelen fecsegést posztolni nektek, ezért megvártam a Marie Claire Fashion Show-t. Mert bizony, ott jártam és csak azért, hogy beszámolhassak minden egyes kis mozzanatáról. Életem első divatbemutatójáról szóló beszámolómat fogom most megtartani, szóval nézzétek el nekem, ha némi szentimentalizmussal fogom esetlegesen kezelni a helyzetet, mind amellett próbálok objektív is maradni, s nem utolsó sorban leszögezni, hogy ez kizárólagosan a saját tapasztalatom, egyéni véleményem. Tehát kezdjünk is neki. Maga az esemény több napos volt, aminek keretén belül számos hazai(!) és még több londoni divattervező mutathatta magát a 2014-es év tavaszi-nyári kollekcióját. Én ugyan csak az egyik napon vettem részt, de már ott végzetesen magamba szippantottam a hely auráját. Az eseménynek a VAM Design Center adott otthon sokadjára is, ami még inkább különlegesebbé tette az egész eseményt, ugyanis úgy kell elképzelni a helyet, azok kedvéért akik még nem jártak ott, mint egy bérház fedett lépcsőházát/ udvar részét- lentebb a képekből tisztán kivehető. Minden tökéletes összhangban volt. Személyes kedvenveim Zoe Phobic és Zigi voltak ( magyar divattervezők), akik megfelően hordható darabokkal rukkoltak elő, amire aztán végképp nem számítottam, s a hordhatóság mellé még kellemes, visszafogott, ám egységes színek jellemezték az ő kollekciójukat-mondanom se kell, engem ezzel máris megnyertek.
Sajnos a workshopok számomra meglehetősen unalmasra sikeredtek, amit nagyonis sajnálok, mert maguk a meghívott előadók igen érdekesnek bizonyultak, mégis én személy szerint elnagyoltnak és eröltetettnek éreztem a kis előadásokat. De menstégükre szóljon, ezt a kis bakit hamar elfeledtették velem a pezsgők, magazinok és bon-bon falatkák. Összességében igen színvonalas shownak lehettem a szemtanúja, s ha alkalom adód még rá, én tuti elnézek a következő Marie Claire divatbemutatóra is. Lányok, és persze divat iránt akár kicsit is érdeklődő fiatalok, ha szeretnétek egy megfizethető divatbemutatóra eljutni életetekben, akkor ezt csak ajánlani tudom, a siker és a szórakozás garantált! :) 



















Lia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése