2013. szeptember 12., csütörtök

Tíz pont a Griffendélnek!

Lehet, hogy velem van baj, de én egyszerűen beleszerettem ebbe a kollekcióba.
És ha valakinek nem tetszik, akkor Avada Kedavra.. 

Mindig is imádtam a Harry Potter filmeket, könyveket, rajongtam értük, de természetesen nem az őrült rajongás szintjén, csak az elfogadható, két hónaponként mozi maratont rendező módon. 
Először a Glamour oldalán lettem figyelmes a hírre, miszerint a Black Milk márka ősszel piacra dob egy új, a Harry Potter-széria által inspirált kollekciót. És mikor a képeket nézegettem, csak az az egy dolog motoszkált a fejemben: KELL NEKEM!!! (Hiába, szerintem még Piton emlék-varázslata sem fogott volna rajtam.)

I've alway loved the Harry Potter movies, books and everything, and when I read about a new HP collection by the Black Milk, I was like: OMFG.. Yeah. I checked the photos out, and I realized, I fell in love with them. Awesome collection, super unique, and really ingenious. WANT THEM!!















És hát nincs több szőnyeg alá söprés, hivatalosan is itt az ősz, elég csak kinézni az ablakon, és az embernek elmegy a kedve még a rövidujjú pólóktól is. Félre ne értsetek, én igazi ősz mániás vagyok, hisz mikor, ha nem ilyenkor lehet a legjobban felszínre hozni a kreativitásunkat, (nemcsak) a ruhák összeválogatásának terén.

Visszatérve Mr. Potterhez, az igazat megvallva, engem leginkább a Tekergők Térképe inspirálta leggingsek/ruhák ejtettek rabul. Istenem..

I can tell you, my favourite items are the Marauder's Map inspired leggings, I'm in love with them. Really... Oh my Dumbledore...



Rendelhető innen/You can order them here: http://blackmilkclothing.com/collections/hogwarts
Videó/The collection video: http://www.youtube.com/watch?v=WwfSLkMAnT4

What do you think? Do you like them? Tell me!

- Tia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése